Politika kvality
Cieľom vedenia podniku a pracovníkov TRADECOM, s.r.o. je dosiahnuť a udržiavať vysokú kvalitu poskytovaných služieb pre našich stálych i potenciálnych zákazníkov. K dosiahnutiu tohto cieľa vedenie Tradecom, s.r.o. vyhlasuje nasledovnú politiku kvality, ktorá vychádza zo strategického cieľa spoločnosti:
Stať sa lídrom v sprostredkovateľskej činnosti a predaja špecializovaného železiarskeho tovaru.
Vedenie spoločnosti Tradecom, s.r.o. v snahe splniť požiadavky a očakávania zákazníkov na kvalitu našich služieb a v snahe presadiť sa na zahraničných trhoch sa spoločne so svojimi zamestnancami zaväzuje vybudovať, udržiavať a zlepšovať systém riadenia kvality založený na splnení požiadaviek ISO 9001:2000, tak aby sa plne kontroloval náš vplyv na kvalitu našich služieb.
Vydaním tejto politiky sa preto zaväzujeme:
-
Poskytovať kvalitné služby v optimálnych cenách pri dodržiavaní vysokej produktivity práce.
-
Preferovať v každej činnosti zákaznícky princíp a to nielen v procese poskytovania služby, ale aj v monitoringu spokojnosti klienta po realizácii požiadavky podľa motta: „Zákazník je to najcennejšie, čo môžeme získať alebo stratiť“.
-
Dôsledne dbať na zabezpečenie potrebných zdrojov vo finančnej, technickej a personálnej oblasti.
Pre dosiahnutie potrebného efektu tejto politiky sme si stanovili zámery, ktoré budeme dodržiavať:
V oblasti vnútropodnikovej:
Zámer č.1:
-
Neustále zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb a plniť požadované termíny s cieľom zvyšovať spokojnosť a tým prekračovať očakávania súčasných aj potenciálnych zákazníkov v snahe pozitívne prispievať k dobrej povesti spoločnosti.
Zámer č. 2:
-
Zabezpečiť rast hospodárskeho výsledku spoločnosti zvyšovaním objemu výkonov pri udržiavaní resp. nevyhnutnom náraste nákladov pri súčasnom zvyšovaní kvality práce.
Zámer č. 3:
-
V oblasti personálnej politiky plánovať, motivovať, realizovať a vyhodnocovať trvalú kvalifikačnú úroveň všetkých zamestnancov podniku.
-
Pravidelne vykonávať školenia a zabezpečiť kontinuálne vzdelávanie.
-
Motivovať pracovný kolektív podniku formou precízneho a objektívneho osobného ohodnotenia zamestnancov k zvyšovaniu a udržiavaniu vysokej úrovne kvality práce formou podávania námetov pre zdokonaľovanie všetkých podnikových činností a vytvorenie atmosféry dôvery a zodpovednosti za podnikové výsledky.
-
Dodržiavať vysokú pracovnú morálku a hrdosť na príslušnosť k podniku i na jeho tradíciu.
-
Zabezpečiť poriadok na pracoviskách, plánovať, zabezpečovať a pravidelne hodnotiť údržbu a modernizáciu priestorov, strojového parku, prístrojov a pracovných nástrojov.
V oblasti externých vzťahov:
Zámer č. 4:
-
Vo vzťahu k zákazníkom preferovať zdvorilosť, solídnosť a korektnosť spolu s vysokou odbornosťou a dôkladnosťou.
-
Každý zamestnanec si musí svoju prácu odviesť kvalitne hneď na prvý raz. Ak budeme najlepší znamená to, že naši zamestnanci sú vo svojom obore profesionáli.
V oblasti organizácie práce a riadenia:
Zámer č. 5:
-
Zaviesť a využívať štatistické metódy s cieľom zabezpečiť prehľadné hodnotenie dodávateľov, odberateľov, ale predovšetkým jednotlivých podnikových činností.
-
Preferovať systémovú kvalitu u jednotlivých subjektov využitím týchto metód.
Zámer č. 6:
-
Zaviesť sledovanie a hodnotenie kvality do všetkých oblastí činnosti podniku.
-
Trvalo zlepšovať efektívnosť SRQ a zavŕšiť jeho budovanie získaním certifikátu.